دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

خانوم نقاش کوچولو

1396/10/23 0:11
نویسنده : مامان صفا
176 بازدید
اشتراک گذاری

دی ماه امسال خیلی تصادفی حوصلم سر رفته بود و گفتم برم بیرون تا هوایی 

تازه کنم بعد تصمیم گرفتم برم پارک بانوان که زیادم از خونه ما دور نیست

البته نزدیکم نیست.رفتم پارک آنا که خیلی اتفاقی دختر عمه ام رو هم اونجا دیدم

که دخترش رو واسه کلاسهایی که تو فرهنگسرای اونجا برگزار میشه آورده بود 

منم گفتم از فرصت استفاده کنم و دلسا رو تو کلاس قرآن و نقاشی ثبت نام کنم

که خیلی هم خوب و راضی کننده است کلاسهای اونجا.

دختر گلم با این که سنش نسبت به همکلاسیهاش کم اما خیلی خوب تو کلاس میشینه و 

پیشرفت کرده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)