دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

یلدات مبارک عزیزم

1393/10/3 17:48
نویسنده : مامان صفا
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

دلسای عزیزم یلدای امسال (93)اولین یلدای زندگیت بود

 

یلدا رو خونه اتا اینا بودیم تو هم کلی بازی کردی و خوش

 

گذروندی.یلدای امسال روز یکشنبه بود روز جمعه هم رفتیم

 

خونه اقاجون اینا(بابای بابا امین)اونجا هم همه دور هم بودیم

 

و خیلی هم خوش گذشت.

 

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

دلسای عزیزم لباست رو هم خودم واست بافتم اینجا

 

هم خونه اتا اینا هستیم

 

 

 

 

دلسا با بابا امین

 

 

 

پسندها (15)

نظرات (11)

مامان مبینا
3 دی 93 18:17
ای جونم چه نمکدونیه با اون لباسای خوشمل بووووووووس
مامان صفا
پاسخ
ممنونم لطف دارین
مهتاب
7 دی 93 7:41
ای جونم با این لباس هندونه ای " دست مامانی هنرمند بی درد الهی که سالهای متمادی یلداتون رو جشن بگیرید عزیزم
مامان روژینا
8 دی 93 8:49
به به چه عروسک خانوم خوشگلی چه لباسای خوشگلتری خدا حفظش کنه برات مامانی
مامان روژینا
8 دی 93 8:51
یلدات مبارک فندق کوچولوی خاله
مامان باران
14 دی 93 21:38
دخترتون خیلی نازه،بااین لباس خوشگلترم شده
مامان صفا
پاسخ
ممنون عزیز
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:20
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان فاطمه
18 دی 93 13:21
سلام:راستی اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم....؟
مامان صفا
پاسخ
ok
مامان مبینا
20 دی 93 19:57
با تبادل لینک موافقم وبا افتخار لینکت میکنم عزیزم یه عالمه بوس واسه دلسا جونی و مامان گلش
مامان صفا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نفیسه
24 دی 93 9:20
سلام چه لباسای بافت قشنگی خیلی خوشم اومد! آفرین از وبلاگ دختر منم دیدن کنید! منتظرتونم راستی خودتون میبافید لباسا رو؟؟
مامان صفا
پاسخ
ممنون چشم.بله خودم میبافم
Kosar
24 دی 93 20:17
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان صفا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری حتما من لینکتون کردم
❀نیکتا❀
26 دی 93 18:27
واااای خدا ادم میخواد این کوچولوی شیرین رو بخوره