دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

چند تا عکس جا مانده از دلسا جونم

1393/12/11 13:23
نویسنده : مامان صفا
726 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم مامانی با این فرم خوابیدنات.

niniweblog.com

niniweblog.com

قربونت برم وقتی هم میخوای گریه کنی این شکلی میشی

 

niniweblog.com

یه مدت پیشم سرما خورده بودی قبل از اینکه دندونات در بییاد این شکلیت

کرده بودم.کلا توسط من باند پیچی شده بودی.انشاالله دیگه هیچ وقت مریض

 نشیفرشته

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (11)

نظرات (3)

مامان فاطمه
11 اسفند 93 16:43
سلام مامان صفا جون:خوشگل خانم ما اینطوری میخوابه چه انعطاف پذیریخدای من چرا گریه قربونش برم من ان شااله دیگه هیچ وقت مریض نشه دلسا جونی ما
مامان مبینا
11 اسفند 93 17:19
وااااااااااااااااای ک ژست گریه کردنه دلسا جونی چقد نانازه دلم میخواد بخولمش
مادر بزرگ
11 اسفند 93 23:45
سلام خوب بود استفاده کردیم موفق باشید