دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

تولدت مبارک عزیزترینم

1394/1/24 1:45
نویسنده : مامان صفا
10,529 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم نازنینم تولدت مبارک

آرزوی بهترین ها رو برای بهترینم دارم

همیشه سلامت و خوش باشی

باورم نمیشه 365 روز از بهترین روزم میگذره

والان بهترین حس رو دارم

 

 

ادامه مطلب رو فراموش نکنیدآرام

 

عزیز دلم امسال یک ساله شدی و من خیلی خوشحالم که یک سال

خدا بهترین هدیه اش رو به ما داده.یک سال با همه شیرینی هاش و

سختی هاش گذشت و باز من خدا رو شاکرم به خاطر همه این لحظات.

امسال من و امین جان تصمیم گرفتیم واسه دلسای خوشگلمون جشن

کوچولوی سه نفره بگیریم تا انشاالله بزرگتر که شدی جشن تولد خوشگل

واسه خوشگلمون بگیریم تا هم شما اذیت نشی و هم ما.بوس

دلسای خوشگلم قرار بود امسال برنامه خاصی نداشته باشیم واسه تولدت

و فقط یه کیک بخرم واست و ببرمت آتلیه تا عکس یادگاری داشته

باشی اما دلم نیومد کاری نکنم واسه همین یه دست لباس واست

دوختم و یه کم خونه رو تزیین کردم.انشاالله یکم که بزرگتر بشی

واست سنگ تموم میذارم خانمی.

واما این از تزیینات خونه که همه رو با عجله کردم و

واست تم پروانه رو انتخاب کردم

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

واما دلسا خانم خوشگل من

که الان واسه خودش آتیش پاره ای

شده و درست و حسابی نذاشت عکس ازش بگیریم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

اینم از کیک تولد که هیچ ربطی

به تم تولدمون نداشت  ولی قشنگ

بود دست بابایی درد نکنه

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

دلسا خانوم و بابایی

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

کادوی من واسه تولد خوشگلم

لباسهای تنت که برات دوختم

و کادوی بابایی هم یه جفت گوشواره

خوشگل که دستمون درد نکنه

niniweblog.com

خاله آرزو هم که

همیشه به دلسا جون محبت داره

واسه دلسای ما یه چرخ خیاطی

خوشگل گرفته دستت درد

نکنه خاله آرزو

 

niniweblog.com

بابا امین هم که خودش یه پا

هنرمنده و دستی تو نقاشی

شیرینی ی تزیین کیک داره

واسه دلساش یه کیک خوشگل

دیگه خودش تزیین کرد

بازم دستت درد نکنه امین جون

تولدت مبارک عزیز دلم

عمه منیزه هم زحمت کشیدن یک دست

لباس خوشگل واست خریده بود

دستش درد نکنه

بوس

نظرات (24)

مامان فاطمه
24 فروردین 94 2:07
سلام عزیزم تولدت مبارک.بهتریها رو برات آرزو میکنم دلسای نازنین
مامان صفا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون
مامان لیدا
24 فروردین 94 3:05
تولدت مبارک باشه دلسای عزیزم سالیان سال با تنی سالم و لبی خندون باشی ما منتظر دیدن عکسای نازت هستیم دلسا خانوم خوشگل
مامان صفا
پاسخ
ممنونم عزیز
مامان الیار
24 فروردین 94 8:20
دلسا جونم تولد مبارک عزیزم.بهترین ها رو برات ارزو میکنم خوشگل خاله. شاد و سرزنده باشی عسلم.
مامان صفا
پاسخ
مرسی خانمی
مامان خدیجه
24 فروردین 94 8:36
عزیزم تولدت مبارک مرسی که بهمون سر زدی
مامان صفا
پاسخ
ممنونم
مامان عاطفه
24 فروردین 94 12:52
دلسا جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 ساله شی
مامان صفا
پاسخ
مرسی عاطفه خانم
مامانی
24 فروردین 94 12:56
دلساجونم تولدت مبارک ایشاالله زیرسایه پدرومادرعزیزت1000ساله شی بوووووووووووووووووووووووس من روبپذیرعزیزم
مامان صفا
پاسخ
مرسی گلم
♥ایدا♥
24 فروردین 94 13:33
ذلسا جون 1 سالگیت مبارک خوش حال میشم به من سربزنید اپم
مامان صفا
پاسخ
ممنون آیدا جون
حدیث
24 فروردین 94 15:34
تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا دلسای خوشگل تولدت مبارک
مامان صفا
پاسخ
ممنونم خانمی متنی که فرستادی خیلی خوشگل بود
مامان زهرا
24 فروردین 94 20:44
نون و پنیر و رامک جیگر تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی .
مامان صفا
پاسخ
ممنونم زهرا جون
♥ نیکتا ♥
25 فروردین 94 18:28
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ با مطلب جدیدم اپ شدم . خوشجال میشم بهم سر بزنید
مامان مبینا
25 فروردین 94 21:10
دلسای نانازی تولدت مباااااااااااااااااااااارک ایشالله 100ساله شی عزیزم
مامان صفا
پاسخ
ممنونم خانمی
مامان آنیسا
27 فروردین 94 11:16
عزیز دلم تولدت مبارک ایشالا که همیشه خوش باشی جشن تولد 120 سالگیت ایشالا مامانی منتظر عکسها هستیم
مامان صفا
پاسخ
ممنونم مامانی
مامان زهره
28 فروردین 94 16:30
سلام صفا جون تولد دلسا جون رو بهت تبریک میگم امیدوارم جشن 120 سالگی دلسا جون زیر سایه شما وباباش امیدوارم همیشه بهترین ها براش رقم بخوره وبه تمام آرزوهاش برسه وامیدوارم چرخه روزگار بر وفق مرادش بچرخه میلاد دلسا جون مبارک حتما ببوسش میبوسمت دوست خوبم
مامان صفا
پاسخ
مرسی زهره جون شما همیشه لطف دارین به ما
مامان سمیرا و بابا مسعود
29 فروردین 94 12:18
تولدت مبارک نازنینم....انشاالله که زندگی شاد و زیبایی داشته باشی
مامان صفا
پاسخ
مرسی ممنون که به ما سر زدین
مامان الیار
29 فروردین 94 12:53
چه جشن قشنگی مامانی دستت درد نکنه واقعا هنرمندین.لباس دلسا جون خیلی خوشگل شده اینم یه بوووووووس واسه دلسا جون خاله.
مامان مبینا
29 فروردین 94 19:58
صفای عزیز دست درد نکنه جشن ساده وقشنگی بوده خوش بحال دلسا ک مامان هنرمندی داره ماشالله لباس دلسا جون خیلی خوشمل شده بوووووووووووووووس
مامان صفا
پاسخ
لطف داری عزیزم-
شبنم.س
29 فروردین 94 23:21
عزیزم دلساجون تولدت مبارک اینم بوسای منوآنیسامرسی شبنم جون
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
30 فروردین 94 18:31
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) وبلاگـــــــــــــت عالـــــــــــیه..........
شبنم.س
1 اردیبهشت 94 11:09
سلام صفاجون خوبید؟بوووووس واسه دلساخانوم
مامان صفا
پاسخ
مرسی خانمی خوبیم
مامان فرناز
1 اردیبهشت 94 20:09
دلساي عزيزم تولدت مبارك اميدوارم همه روزت پراز سلامتي و شادي باشه
مامان مبینا
1 اردیبهشت 94 23:57
مامان مریم
2 اردیبهشت 94 9:34
مبارکه عزیزمایشالا که 120ساله بشی
مامان صفا
پاسخ
مرسی مامان مریم
مامان نفیسه
27 اردیبهشت 94 8:29
توادت مبارک عزیزم
مامان صفا
پاسخ
ممنونم نفیسه جون
مامان نفیسه
27 اردیبهشت 94 8:29
من رمز روز مادر میخوام