دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

روز مرد و روز پدر مبارک

1394/2/12 23:06
نویسنده : مامان صفا
830 بازدید
اشتراک گذاری

همسر خوبم به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند و در روز مرد هدیه ام برای

تو قلبی است که تا ابد می تپد و دوست دارم لطیف ترین یاس های

سپید را در میان حریری هفت رنگ از ابریشم بپیچم و آن دسته گل را

به غنچه هایی از گل سرخ وزین کرده و تقدیمت کنم همسرم 

دوستت دارم روزت مبارکمحبت

تو این عکس هنوز دلسا پیشمون نبود و تو راه بود

پدر جان بایک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق میگیرم

و پیشانی بر خاک میگذارم و خداوند را شکر میکنم که

 فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم پدر جان

عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسممحبت

 

 

پسندها (11)

نظرات (2)

حدیث
13 اردیبهشت 94 19:10
روز مرد رو به مرد زندگیتون وپدر مهربونتون تبریک میگم اومیدوارم سایه هردو بالای سرتون باشه وهمیشه شاد باشید
مامان صفا
پاسخ
مرسی حدیث خانوم شما هم همیشه شاد باشید
مامان مبینا
16 اردیبهشت 94 15:34
با تاخیر روز مرد رو ب همسرت و پدر تبریک میگم صفا جون ببوس دلسا خوشمل رو از طرف من