دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

18 ماهگی دلسای گلم

1394/7/20 16:42
نویسنده : مامان صفا
987 بازدید
اشتراک گذاری

دلسای نازنینم ببخشید که یکم تنبلی کردم و در نوشتن مطالب وبلاگت

یه کمی دیر کردم یه ماهی هست که خاله آرزو زایمان کرده و نی نی خوشگلشو

به دنیا آورده ما هم که یه 15 روزی خونه خاله آرزو و آتا جون بودیم واست بگم

از شیطنت هات که حسابی شلوغ شدی و وقتی خونه خاله آرزو بودیم کلی

شلوغی میکردی و گاهی هم با رفتار تند من مواجه میشدی که مجبور میشدم بهت

تذکر بدم. اونجا غریبی میکردی و شبها جات عوض شده بود اصلا خوب نمیخوابیدی

و هر وقت من بغلت میکردم آروم میگرفتی میخوابیدی  چند تا عکس از خونه خاله آرزو

اینجا روسری منه که خاله آرزو مجبور شده اونو سرت ببنده که باهاش مشغول بشی

چون به خاطز زردی آوینا جون دستگاه آورده بودن خونشون شما هم فقط

دو رو بر اون میچرخیدی اینجا هم اومدی گوشی رو ازم بگیری

اینجا هم بردم بخوابونمت مگه خواب داشتی اونجا از من سر حالتر پا میشدی

بازی میکردی

فدای دختر مهربونم بشم اینجا میخواستی آوینا رو بوس کنی

که آخرش موفق شدی

امسال دوم مهر عید قربان بود و تعطیل بود و فرداشم جمعه من و بابایی

 هم تصمیم گرفتیم یه سفر یک ونیم روزه بریم ارومیه اولش میخواستیم بریم

سرعین که به خاطر شما نرفتیم چون اونجا هواش سرد و ترسیدیم دلسای خوشگلمون

سرما بخوره رفتیم ارومیه که خیلی هم خوش گذشت

شب بود رفته بودیم پارک جنگلی ارومیه دلسای ما هم از همه دستگاهها

میترسید که با کمک بابایی فقط سوار این دستگاه پایینی شدی که وسطاش

 ترسیدی و ما هم برداشتیمت

تو عکس بالایی هم سوار چرخ و فلک شده بودیم و متاسفانه شارژ

گوشیم کم شده بود و فلش نمیزد و تاریک میفتاد خیلی زیبا بود همه ی

شهر رو میشه دید

8 مهر هم تولد آرمیتا جون بود و رفتیم خونشون که جشن تولدش بود با

تم مینی موس خیلی قشنگ بود و به ما هم خیلی خوش گذشت و شما

هم اصلا اذیتم نکردی و دختر خیلی خوبی بودی

آرمیتا جون تولدت مبارک

10 مهر ماه هم روز جمعه رفتیم شاهگلی چند تا عکس از اون روز

 و اما بعد از مدتها تونستم موهای دلسای عزیزم رو کوتاه کنم

چون دست زدن به موهای دلسا خیلی سخت نه میذاره آدم موهاشو

شونه بکشه و نه تل یا گیره بزنه.وقتی هم که برس دستم میگیرم

تا موهاشو شونه کنم برس رو از دستم میگیره با جیغ و داد بعد مییاد

با همون برس موهای منو برس میزنه خیلی خنده دار.

تا اینکه شنبه که میشد 11 مهر دیدم داره داد میزنه که تا رسیدم اتاق

دیدم دستشو کرده لای موهاش داره موهاشو میکشه و داد میزنه از درد

دستشم لای موهاش گیر کرده بو د نمیتونست بکشه از موهاش

یه جوری دستشو قفل کرده بود که تعجب میکردم که چه جوری آخه

این ظوری کرده  منم دیگه ترسیدم یاد بگیره موهاشو بکشه قیچی و

شونه و آبپاش آوردم و شروع کردم به کوتاه کردن موهاش و دلسا خانم

هم در کمال آرامش نشسته بود و با من خیلی خوب همکاری کرد و برعکس

قبلنا از دستم فرار نکرد و آروم بود بالاخره تونستم به موهاش سر و سامونی

بدم مبارکت باشه عزیز دلم با همه این حرفا دوست دارم فراوووووون

بهترین دختر دنیا عزیز دلمبوس

 

پسندها (12)

نظرات (11)

ــــــدلارامــــــ
20 مهر 94 19:56
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خاله دلارام و نینی فوگول خوش حال میشن به وبلاگشون سر بزنین
مامان زهره
21 مهر 94 10:40
سلام دلسا جونم عاشقتم مبارک باشه صفا جون تولد دختر خواهرت مبینم دلسا جون هر کاری دلش میخواسته انجام داده امیدوارم دلسا جون همیشه دلت شادولبات خندون باشه دوستتون دارم
مامان هانیه
21 مهر 94 10:54
۱۸ ماهگیت مبارک عسلی خاله
مامان هانیه
21 مهر 94 10:55
پیش ماهم بیاین خوشحال میشم
مامان نفیسه
21 مهر 94 13:24
مامان فاطمه
21 مهر 94 21:09
سلام صفا جون خوبین عزیزم دلسا جونی 18 ماهگیت مبارک منم خواهر زادم بدنیا اومده بود زردی داشت و با باران که فک کنم 17 ماهش بود رفتم که به خواهرم کمک کنم ولی کلی شیطونی کرد وروجک...همه اومدن کمکم کنن تا بارانو نگه داریم ولی خواهر زادم ساکت بود همیشه به گردش عزیزم موهاشم خیلی بهش میاد بوسش کن خانم خوشگل رو
مامان صفا
پاسخ
اره دقیقا مثل دلسا.ممنون
مامان شهناز
23 مهر 94 9:53
سلام مـــــــــــادر نمونـــــــــــه.خوشحال میشیم با اومدن به وبلاگ ما بهمون انرژی مثبــــــــــــــت بدی...
شبنم.س
24 مهر 94 0:48
صفاجون قدم نورسیدتون مبارک. بووووووووس واسه دلسا خوشگله.
مامان مبینا
28 مهر 94 8:51
ماهگردت مباااااااااااااارک عزیزم به به چقد موهات خوشگل شده خاله
مامان آنیسا
28 مهر 94 9:40
عزیزم قدم نو رسیده مبارک دلسا جونم دختر خاله شدنت مبارک ماشالا به این خوشکل خانم که با مامانش همکاری کرده تا بتونه موهاشو کوتاه کنه
گــُلـــ✿ــ صَحرایــــی
10 آبان 94 11:42
همیشه شاد باشید