دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره
مامان صفامامان صفا، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابا امینبابا امین، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دلسا یه دونه مامان و بابا

بای بای پوشک

1395/5/18 13:14
نویسنده : مامان صفا
328 بازدید
اشتراک گذاری

26 تیر ماه دیگه تصمیم گرفتم دختر گلم رو از پوشاک باز کنم قبل اونم خیلی

تو اینترنت در این مورد مطالعه کرده بودم که بهترین موقع باز کردن کودک

از پوشاک 27 الی28 ماهگیه منم این کار رو تو 27 ماهگی دلسا انجام دادم.

شنبه که از خواب بیدار شدم بردمش برای جیش.ولی روز اول میخواستم با پوشاک

امتحان کنم.هر 10 یا 15 دقیقه بردمش دلسا رو واسه جیش.دیدم نمیشه با پوشاک

کامل یاد بگیره.پوشاک دلسا رو باز کردم و از 10 دقیقه یه بار بردمش دستشویی

روز اول فقط 3 بار به شورتش جیش کرد و اصلا دعواش نکردم  و دلسا خودش کلی

ناراحت شد و گریه کرد و میگفت باتدی.یعنی شورتش کثیف کرد.و همون روز شد که

دلسا جیش کرد تو شورتش.دیگه یاد گرفت که باید برای جیش بره دستشویی.

به همین راحتی.خیلی خوب همکاری کرد.هفته اول هم هر جا میرفتیم یا شبها

پوشاک میبستم ولی اصلا جیش نمیکرد نصف شبم اگه جیش داشت با گریه

بیدار میشد و میگفت جیش بای.میرفتیم کارشو انجام میدادو خیلی راحت از

پوشاک باز شد.تو دستشویی هم کلی اسباب بازی گذاشته بودم که مشغول بشه

الان سه هفته ای میشه که دختر نازنینم رو از پوشاک باز کردم.از هفته دوم هم

شبها و موقع بیرون رفتن هم دیگه پوشاک نبستم.الان دیگه کاملا یاد گرفتی

همون روز اول سه بار خرابکاری کرد و تموم.پروژه پوشاک باز

کردن ما هم به همین راحتی تموم شد.دوست دارم دختر گلم

niniweblog.com

 

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان آنیسا
1 شهریور 95 15:23
آفرین به دلسا خانوم عزیزم که به این راحتی پوشک و کنار گذاشت
مامان زهره
5 شهریور 95 8:26
عزیزم چقدر شیرین حرف میزنه. آفرین دلسای خاله که انقدر خوب همکاری کردی برای از پوشک گرفتن. دست راستت بالای سر محمدصدرای من. ان شالله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی خاله جونم
مامان لیدا
9 شهریور 95 11:47
سلام مامان صفا و دلسای عزیزم چه خوب که تونستید راحت این پروسه سخت رو پشت سر بزارید امیدوارم همه مراحل زندگیتو همینجور با موفقیت بگذرونی خوشگلم منم چند بار شروع کردم اما آدرینا همکاری نکرد برای ما هم دعا کنید به همین راحتی این مرحله هم بگذره
مامان زهره
15 شهریور 95 17:26
باز هم سلام بر عزیزانم. من هر دو وبلاگ را آپیدم منتظرتونم
مامان فرناز
26 شهریور 95 17:11
عزيزدلم شيرين زبون هزار ماشاءاله
مامان زهره
19 مهر 95 8:37
سه باره سلام من باز هم آپیدم.
مامان نفیسه
1 آبان 95 9:07
خوشبحالت من هنوز اقدام واسه پوشکش نکردم